• Hygiëne in de schoonmaak
  • Gastvrijheid in dienstverlening
  • Duurzaam schoonmaken

Home » Contact

Neem contact op

Veel Gestelde Vragen

Moet ik voor schoonmaak spullen zorgen?

Nee. We brengen alles wat nodig is om een schoonmaakbeurt te voltooien, inclusief een professionele stofzuiger en veegmachines voor uw vloeren. Als u wilt dat wij een specifiek product op bepaalde oppervlakken gebruiken, kunt u dit aanvragen en ons laten weten waar het product zal zijn, zodat onze schoonmakers het kunnen vinden.

Moet ik aanwezig zijn?

Ongeveer de helft van onze klanten is niet thuis als wij schoonmaken. Zorg ervoor dat u nauwkeurige instructies voor toegang tot het huis bijsluit wanneer u online of telefonisch een afspraak maakt, aangezien er vergrendelingskosten in rekening worden gebracht als we geen toegang kunnen krijgen.

Zijn huisdieren een probleem?

Wij houden van huisdieren.....

Wij houden van huisdieren. Onze schoonmakers werken de hele tijd om hen heen en we hebben nooit problemen. Het harde geluid van de stofzuiger zorgt af en toe voor angst en in dat geval zijn we altijd blij om speciale arrangementen te maken.

Moet ik mijn schoonmaker fooi geven?

Fooien worden altijd op....

Fooien worden altijd op prijs gesteld, maar je schoonmaakservice zal altijd geweldig zijn, wat er ook gebeurt. Houd er rekening mee dat de enige manier om een ​​fooi te geven met contant geld is, dit geef je rechtstreeks aan uw schoonmaker; we kunnen geen online fooien accepteren.

Bent u gebonden en verzekerd?

We zijn gebonden en verzekerd...

We zijn gebonden en verzekerd. Bovendien worden onze medewerkers grondig doorgelicht en gecontroleerd op hun achtergrond, niet alleen in New York, maar ook op nationaal niveau. De beveiliging van uw huis en spullen is een van onze absolute topprioriteiten.

Welke betaalmethode accepteert u?

We accepteren de meeste....

We accepteren de meeste gangbare creditcards en betaalkaarten: VISA en MasterCard. Helaas accepteren wij geen contant geld of cheque’s meer.

Maakt u kelders en zolders schoon?

We kunnen dit niet doen in....

We kunnen dit niet doen in onze standaard flatrate-service, maar u kunt eenvoudig een uurservice boeken en vragen om daarop te focussen, met gedetailleerde instructies over wat er precies moet gebeuren. En als je de benodigde tijd onderschat, kunnen we altijd een tweede afspraak inplannen om terug te komen.

Zijn kantoren, scholen en eetkamers inbegrepen?

We behandelen ze op dezelfde manier....

We behandelen ze op dezelfde manier als slaapkamers (bij het inschatten van de benodigde tijd), dus voeg voor elk van deze een extra slaapkamer toe bij het online of telefonisch plannen (bijv. 2 kantoren, 1 studeerkamer, 1 slaapkamer = 4 slaapkamers).